2015. január 17., szombat

Romantikus könyvek:Colleen Hoover: Slammed - Szívcsapás

Fülszöveg:

Apja váratlan halála után a 18 éves Layken lesz édesanyja és öccse legnagyobb támasza. Bár kívülről erősnek tűnik, valójában teljesen összetörik. Ekkor lép be életébe az új szomszéd, a 21 éves, jóképű Will, akinek a slam költészet iránti szenvedélye őt is magával ragadja.
Bár az első pillanattól fogva közel kerülnek egymáshoz, egy szörnyű felfedezés már az első csodálatos randevú után kettejük közé áll. Mindennapi találkozásaik onnantól fogva fájdalmassá válnak. Küzdenek az egymás iránti vonzalmuk ellen, és szenvednek az őket szétszakító erők miatt. Csupán a költészet révén tudják őszintén kifejezni érzéseiket egymás iránt, és elképzelni egy olyan jövőt, amelyben a szerelem ünnep, és nem fájdalom.


Huh... hol is kezdjem?
Előszőr is elmondhatom, hogy amióta elolvastam ezt az érzelmes és romantikus könyvet azóta felkerült a kedvenc könyveim listájára. Egy könyv attól válik kedvencé, hogy megérint érzelmileg, a hibái ellenére mégis tökéletessé válik.  Ebben  a könyvben egy érzelmi hullámvasutat éltam át: sírtam,  nevettem,  örültem,  szomorú voltam és ez mind egy künyvön belül történt meg velem.

Néha úgy éreztem mintha énis a türténet részese lennék, vagy Laykan szerepében, vagy a többi szereplőjében, mert az írónő  stílusának köszönhetően elhiszem és átélem a könyv lapjain pergő eseményeket.
Ha neki szeretnél fogni egy romantikus könyvnek, akkor ezt a könyvet csak ajánlani tudom: megindító, érzelmes és romantikus.

A köny további részei:
Romantikus könyvek: Colleen Hoover: Slammed - Szivcsapás
Romantikus könyvek: Colleen Hoover: Slammed - Szivcsapás


Kötetlen, ritmusos próza, az irodalom élő, mozgó, változó formája, amely megannyi őszinte, zabolátlan gyöngyszemet terem. S még csak nem is új keletű hóbort - gondoljunk csak a 18. századi francia 'verse libre' alkotásokra -, igaz, valódi térhódítása a huszadik századra tehető. Kassák Lajos egy-két műve biztosan sokaknak feldereng, de aki szeretne megismerkedni a mai hazai slam társadalommal, kiindulásnak látogasson el a slampoetry.hu oldalra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése