2015. február 15., vasárnap

Romantikus könyvek:Georgia Cates: A fájdalom szépsége

Fülszöveg:

Romantikus könyvek:Georgia Cates:A fájdalom szépsége
Romantikus könyvek:A fájdalom szépsége

Jack McLachlan iparmágnás a borászat nagyágyúja, egyben Ausztrália legkapósabb agglegénye. Sikerei és vagyona miatt nem ismeretlenek számára a romantikus kapcsolatok bonyodalmai, a zűrös helyzetek elkerülése érdekében extrém szabályok szerint randevúzik. A maga egyszerűségében, kötöttségek nélkül élvezi a gyönyörű hölgyek társaságát. Kapcsolatait üzleti megállapodásként kezeli, minden egyes alkalommal ugyanolyan feltételek szerint. Nincs hosszú távú kapcsolat. Nincs valódi személyazonosság.

Az ő játéka, az ő szabályai. Többnyire elégedett a megszokott játszmával, ám amikor Laurelyn Prescott belép az életébe, muszáj stratégiát váltania. Az új játékos ugyanis minden korábbitól különbözik. Jack világa a feje tetejére áll, amikor három hónapig tartó viszonyba bonyolódik a gyönyörű amerikai zenésszel. Semmi sem a tervek szerint történik, és Jack egyre több és több szabályt áthág a lány kedvéért. Laurelyn nem is tudja, milyen kivételesen közel kerül ahhoz, hogy olyasmivé váljon, aminek lehetőségét a férfi elképzelni sem merte. Miatta borul minden játékszabály.


Amint elkezdtem ezt a romantikus könyvet már nem tudtam letenni, túl könnyen a rabja lettem a szerelmi történetnek. Mivel egy trilógia első része, így nem lepődtem meg (sőt számítottam is rá), hogy olyan véget ér az első könyv, amely szinte sikolt a folytatásért. Jack és Laurelyn 3 hónapos kalandját öleli fel.
Romantikus könyv: Georgia Cates: A fájdalom szépsége
Romantikus könyv: Georgia Cates: A fájdalom szépsége
Kedvenc idézetem:

Amikor újra kinyitom, Lachlant találom az ágyon ülve. Felemelem a fejem, hogy lássam az órát. A francba, már majdnem tíz óra – elszundíthattam. Egy pohár narancslét nyújt felém.

– Jobban érzed magad?

Olyan gondoskodó. Felülök, és elveszem a poharat.

– Igen. Most már felkelhetek, Henry doktor?

– Azt hiszem, igen, de történetesen tetszik, hogy az ágyamban fekszel.
– Nekem is tetszik, de nélküled nem olyan jó szórakozás.
Elvigyorodik, és megcsókolja a fejem búbját.
– Hadd csináljak neked reggelit. Krémsajtos bagelt szeretnél inkább, vagy krémsajttal megkent bagelt?
– Hmm… azt hiszem, a krémsajtos bagelt választom.
– Jó döntés. Gyere le a konyhába, ha elkészültél, a kenyérpirítóban fog várni rád.
Nem kérdeztem meg, mi a terv mára, úgyhogy zuhanyozás után farmersortot, ujjatlan felsőt és papucsot húzok.
A konyhába megyek, és ahogy ígérte, ott a bagelem a pirítóban.


Folytatásai:
A megadás szépsége
A szerelem szépsége


Romantikus könyv: Georgia Cates: A fájdalom szépsége
Romantikus könyv: Georgia Cates: A fájdalom szépsége

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése