2015. február 14., szombat

Romantikus könyvek:Monica Murphy- Second Chance Boyfriend- Másadik esély pasi

Romantikus Könyvek- Monica Murphy- Másadik esély pasi
Romantikus könyvek- Másadik esély pasi 


Romokban hever az életem. Így tudnám összefoglalni jelenlegi helyzetemet. A futballedzőm engem hibáztat a szezonzáró meccs kudarcáért, ahogy az egész csapatom is.

Két teljes hónapot töltöttem azzal, hogy a sebeimet nyalogattam, mint egy igazi lúzer. Elvesztettem a barátnőmet, Fable Maguire-t, az egyetlen lányt, aki igazán fontos nekem, mert azt gondoltam, hogy csak szenved mellettem.

Most rájöttem, én vagyok az, aki nem tud nélküle létezni. Ő hiába csinál úgy, mintha már túltette volna magát a dolgon, tudom, hogy legalább annyit gondol rám, mint amennyit én őrá. Túl jól ismerem. Annyira sebezhető… én csak segíteni szeretnék neki, átölelni és szeretni őt.

Csak annyit kérek, hogy adjon még egy lehetőséget.

Egymás nélkül elveszettek vagyunk, de együtt az örök szerelem vár ránk!


Romantikus könyvek- Másadik esély pasi
Romantikus könyvek- Másadik esély pasi 


A történet az első rész befejezésétől számított két hónap múlva folytatódik. Azt hihetnénk, hogy ez az idő talán már elég ahhoz, hogy egy picit lenyugodjanak a kedélyek és valamivel nyugodtabban tudjanak gondolkodni kedvenc főhőseink. De ez persze csak részben van így.

Fable összetört szívvel, de próbál tovább lépni. A szakítás utáni első nagy megrázkódtatáson már túl van, most épp mérges, sőt nagyon mérges a fiúra, hogy őt idézzem, épp a "Drew-majd-jól-tökön-rúglak-amikor-legközelebb-találkozunk-Callahan" stádiumban van. Bár fáj a fiú emléke és egyszerűen nem érti, hogy Drew miért ment el, az élet nem engedi sokáig ezen rágódni, hiszen az imádott öccse csak rá számíthat, így nincs ideje arra, hogy sokáig nyalogassa a sebeit. És ha már megemlítettem Owent. Nem tudok amellett elmenni, hogy ne említsem meg őt. Az első részhez képest aránylag sokat szerepel és imádtam a hol még dacos, kisfiús, de máskor pedig a korához képest komoly, férfias viselkedését, ahogy odafigyelt a nővérére és próbálta megvédeni az újabb csalódástól. Ahogy "bemosott" Drew-nak, az a rész szerintem mindent vitt..

De visszatérve a Fable-Drew párosra. Továbbra is kedvenceim maradtak és még mindig nagyon élveztem a dupla szemszöget. A kettőjük közti kémia hihetetlenül jó volt, ha csak egymásra néztek, már akkor forrt köztük a levegő (és a többiről nem is merek beszélni:-), faltam az oldalakat, ahol közös jeleneteik voltak.

Kedvenc idézet: "...Úgy érzem magam, mint egy baba. Mint egy buta, szép kis baba, ami senkit sem érdekel, megfeledkeztek róla, otthagyták a polcon. Nagy néha neked vagy valaki másnak eszébe jut, hogy levegyen a polcról, és játsszon velem egy kicsit. Csak pont annyit, hogy feltámadjon bennem a remény, hogy azt higgyem, fontos vagyok valakinek. Utána megint megfeledkeznek rólam. Mintha nem is léteznék...." - Fable 

 Fable-t sokkal jobban megkedveltem ebben a részben, mert a kemény csaj álarca mögül jobban előbújt az érzékeny, szeretetre éhes nő személyisége is. Mindig is kedveltem az erős, küzdő női karaktereket, de azzal, hogy Fable gyengédebb oldalát is megismertem, csak még inkább élethűvé, szerethetőbbé alakult. 

Drew karaktere is fejlődésen ment keresztül, próbálkozott, küzdött, de amit nagyon tiszteltem benne, hogy mert a lányra támaszkodni, mert bízni és szeretni egyszerre.

Romantikus könyvek- Másadik esély pasi
Romantikus könyvek- Másadik esély pasi 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése